Oblicza - Festiwal Literacki

W dniach 12-14 maja w Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej odbędzie się Festiwal Literacki- trzy dni spotkań z autorami, warsztatów i koncertów. Na jedno z takich spotkań autorskich dostałam zaproszenie- i tym sposobem 13 (a jakże) maja o 12:30 będę miała zaszczyt być gościem Festiwalu oraz poprowadzić krótkie warsztaty dla dzieci z wykorzystaniem książek mojego autorstwa.

Niektóre z moich książek będzie można na miejscu zakupić, poza tym jest to także świetna okazja do spotkania się, rozmów... Gorąco Was zachęcam i zapraszam do przyjścia! W sekrecie zdradzę także, że trochę się denerwuję, ponieważ nie mam dużego doświadczenia w prowadzeniu zajęć tego typu. Jak dotąd byłam zaproszona jedynie do Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Chorzowie oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu gdzie czytałam dzieciom swoje książki i opowiadałam o swojej pracy (dzieci z Zespołu Szkół przygotowały dla mnie na powitanie przedstawienie- poprzebierane w piękne stroje recytowały moje wierszyki z książki "Skąd się wzięła ta pogoda? czyli fascynująca przyroda" co spowodowało, że z miejsca się rozbeczałam- bo uronieniem łezki tego nazwać nie można- chyba hormony zrobiły swoje, bo byłam w siódmym miesiącu ciąży), byłam także gościem na uroczystości "Mistrz głośnego czytania" organizowanej przez Szkołę Podstawową nr 10 w Sosnowcu i dwa razy udzielałam wywiadu radiowego... Dlatego przyjdźcie koniecznie 13 maja i dodajcie mi wsparcia i otuchy! Będzie mi bardzo, bardzo miło.

W planach mam m. in. zabawę homonimami, zagadki przyrodnicze oraz poznawanie sekretów ludzkiego ucha.

To... do zobaczenia? ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"