"Bóbr budowniczy" i "O myszce i kotku"


Dziś dzielę się z Wami swoim szczęściem, ponieważ godzinę temu kurier dostarczył mi paczkę, na którą z niecierpliwością czekałam od połowy kwietnia.
Przyszły do nas bobry, myszki i kotki. Są to dwie książki sztywnostronicowe dla najmłodszych z wierszykami mojego autorstwa. Każda z nich ilustrowana jest w innym stylu. Mnie bardziej podobają się rysunki w "Bobrze budowniczym", ale obie  pozycje Wam polecam, bo są tak samo moje ;) 
Książeczki mają cenę okładkową 3,90 zł. Będzie je można kupić 13 maja na moich warsztatach w cenie 3 zł. 
Jeden egzemplarz "Bobra budowniczego" gości w naszym domu już od ponad tygodnia i był testowany na Wojtusiu. Czytałam mu go ja, czytała moja mama. A moje dziecko... Chciało jeszcze raz! To dla mnie najpiękniejsza i najbardziej wzruszająca rekomendacja.
Przedstawiam kilka zdjęć środka. Jeśli zdecydujecie się na zakup, koniecznie dajcie znać, co sądzicie!








Miłej lektury!

Komentarze

  1. W naszej biblioteczce się znajdą. Piękne książeczki i czekamy na wiecej! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"