Zróbcie z nami "Pstryk Myk"!

Rok temu przeglądałam sobie tablicę na FB, gdy mignęła mi informacja o kwartalniku "Pstryk Myk". Ponieważ mam polubione fanpage'e chyba wszystkich wydawnictw dziecięcych, mądry Internet sam zasugerował mi, że być może to czasopismo mnie zainteresuje. I faktycznie zainteresowało. Napisałam więc wiadomość z pytaniem, czy nie potrzeba jakichś wierszyków, tekstów, bajek. Dostałam odpowiedź, że właśnie wyszedł pierwszy numer a kolejny szykuje się dopiero na wiosnę. I że będziemy w kontakcie.
"Akurat"! -pomyślałam. "Każdy tak mówi, na pewno nikt się nie odezwie".
A jednak ktoś się odezwał ;)
I tym sposobem od drugiego numeru, czyli już od prawie roku, współtworzę ten wyjątkowy kwartalnik. Gosia, redaktorka, zaufała mi i dzięki temu zdobywam doświadczenie, pisząc do czasopisma dla dzieci. 
Ale jakie to czasopismo! Pięknie wydane, zupełnie inne od wszystkich, jakie dotąd miałam w rękach... Cudna oprawa graficzna, gruby papier, tematyka- to tylko niektóre cechy wyróżniające "Pstryka". 
Dodatkowo jest to czasopismo powstałe z myślą o polskich dzieciach mieszkających poza granicami naszego kraju. Początkowo dystrybuowane było w Belgii, od czwartego numeru rozwinęło skrzydła i ma ambicje być czytanym przez wszystkie polskie dzieci na całym świecie. Czy to nie wspaniały pomysł?




Jednak aby to marzenie się ziściło, potrzebujemy pomocy. Na portalu Polak Potrafi zbieramy właśnie fundusze na dalszy rozwój "Pstryka". Gosia i Justyna pięknie wszystko opowiedziały i opisały na stronie projektu, ja mogę jedynie prosić Was o pomoc- zarówno w formie wpłat, jak i udostępnień. "Pstryk Myk" jest piękny, mądry i potrzebny- i będzie wspaniale, jeśli nadal będę mogła dokładać do niego swoje trzy grosze. Bardzo, bardzo chcemy, by kwartalnik nadal mógł powstawać, cieszyć i uczyć coraz więcej dzieci.













W imieniu całego zespołu redakcyjnego dziękuję i trzymam kciuki za powodzenie projektu!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"