Ukryte znaczenia czyli zabawy słowami

Podczas składania zamówienia w księgarni internetowej kilka dni temu dołożyłam do koszyka moją książkę wydaną przez Wydawnictwo Greg w 2016 r.- "Ukryte znaczenia czyli zabawy słowami". Dość mocno się zdziwiłam zaraz po tym, gdy ją otworzyłam- okazało się, że jest to wydanie II poprawione tego tytułu- z dodaną przedmową oraz nieco podrasowaną szatą graficzną. Moim zdaniem książka prezentuje się teraz lepiej niż poprzednio- zmiany co prawda nie są duże, jednak kolorystycznie wypada nieco ciekawiej od wydania pierwszego. Pomysł na tę pozycję wpadł mi do głowy w 2015 roku i wtedy też rozesłałam do wydawnictw propozycję wydawniczą. Cała książka była gotowa już pod koniec roku, jednak data premiery przesunęła się na wiosnę 2016 roku (mam "szczęście" do przesuwających się w czasie premier ;) ). Przygotowałam 92 homonimy, jednak jak dotąd ukazała się tylko wersja podstawowa tego tytułu- kto wie, może jeszcze kiedyś Wydawnictwo pokusi się o wydanie rozszerzonej wersji? Ja bardzo na to czekam =)
A czy Wy znacie "Ukryte znaczenia"? Które wydanie posiadacie? Może macie jakieś ulubione homonimy (które niekoniecznie znalazły się w tej wersji książki)? Jestem bardzo ciekawa!
















Miłego odkrywania naszego pięknego ojczystego języka!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"