"Zwierzaki cudaki"- trzeci raz współtworzę książkę z serii "Niezwykłe bajki"!

Zajrzyjcie ze mną do książki "Zwierzaki cudaki" która jest efektem trzeciej edycji konkursu "Niezwykłe bajki" organizowanego przez Przedszkole Słoneczna Szóstka a wydana została jak zawsze przez Wydawnictwo Martel.
Książka jest niezwykle kolorowa (ilustracje są bardzo intensywne i przypominają mi trochę plakaty- do każdej z trzech książek ilustracje robiła pani Anna Wojtas) i ładnie wydana. Znajduje się w niej sześć bajek, trzy z tego co zauważyłam są napisane wierszem a jedna, "Niezwykła historia Azora", jest mojego autorstwa i opowiada o Dorotce, która dowiaduje się od babci, że pies Azor, który czasem denerwuje dziewczynkę ciągłą prośbą o uwagę, jest w zasadzie bohaterem. Polecam Wam tę historię, może i Was chwyci za serce równie mocno jak mnie podczas jej opisywania.
Pozostałe opowieści również są o zwierzętach i o tym, że należy o nie dbać i szanować. Myślę że miłośnicy przyrody nie będą zawiedzeni, dzieci także- bo książka powstała po to, by od najmłodszych lat uwrażliwiać je na otaczający świat.
Do pozycji tej, tak jak do dwóch poprzednich z tej serii, dołączona została płyta z audiobookiem na którym bajki czytają znani i lubiani- a dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
Co mogę napisać więcej- polecam! ;) I będę wdzięczna za podzielenie się ze mną opiniami na temat mojej bajki =)






A to poprzednie edycje i oficjalna premiera jednej z książek która odbyła się w czerwcu 2016 roku w Warszawie =)








Powyższe książki są dostępne we wszystkich księgarniach internetowych, jak zwykle polecam nieprzeczytane.pl- a w zakładce Moja Twórczość zamieściłam linki także do innych =)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"