Co? Jak? Dlaczego?

Cześć i czołem!
Mąż z miłości do mnie i troski o to, żebym się nie nudziła, uruchomił mi własne miejsce w czeluściach Internetu, robiąc mi przy okazji sprawdzian z systematyczności i pomysłowości (jak dotąd zawsze go oblewałam).
Żeby dłużej nie spamować znajomym tablicy na Facebooku wszystkie nowości związane z publikacjami mojego autorstwa będę prezentowała na blogu oraz... Facebooku, ale już takim specjalnym ;) Polubicie? 
Czym będę Was tu zanudzać? Informacjami o nowych książkach, wygranych konkursach lub wydarzeniach literackich z moim udziałem. Być może w przypływie natchnienia oraz korzystając z niezwykłego szczęścia i wolnego czasu, gdy  moim łobuzom nałoży się chociaż 15 minut drzemki, naskrobię też coś na inne tematy... Kto wie?
Wszystko to, co tu prezentuję, jest moją własną, wyboistą drogą do spełniania swoich marzeń- na początku nieśmiałych, teraz coraz bardziej konkretnych... Choć wciąż nie dowierzam, gdy patrzę na półkę z książkami opatrzonymi moim nazwiskiem. 
Być może kogoś zainspiruję? Popchnę do działania? Bardzo bym tego chciała. Choć jestem dopiero na początku literackiej drogi głęboko wierzę, że będzie ona długa, mądra i owocna. I będzie mi miło, jeśli zechcecie mi w tej wędrówce towarzyszyć.

Co możecie dla mnie zrobić? Polubcie moją stronę, powiedzcie o niej znajomym, dzielcie się spostrzeżeniami, uwagami, pomysłami, zachwytami, krytyką... I czytajcie moje bajki!

To najwspanialsza nagroda i motywacja. 
Have fun! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"