Książka charytatywna dla dzieci- wesprzecie?

Kiedy ostatnio zrobiliście coś dobrego? A może macie ochotę pomóc, tylko nie wiecie, gdzie i jak?
To słuchajcie!
Jakiś czas temu trafiłam na informację o zamyśle wydania książki charytatywnej dla dzieci. Wysłałam swoje propozycje wydawnicze i czekałam. Gdy dowiedziałam się, że mój wiersz został wybrany z ponad 300 zgłoszonych prac, oszalałam ze szczęścia. Dzięki temu mogę wraz z 30 innymi autorami, 23 ilustratorami, 8 redaktorami i mnóstwem innych osób współtworzyć ten wspaniały projekt. 
O co w nim chodzi?
Celem jest wydanie pięknej, wartościowej książki, która zostanie przekazana do szpitali, hospicjów i domów dziecka. Im więcej pieniędzy uda się zebrać, tym większy będzie jej nakład oraz możliwość sprzedaży- a cała zebrana kwota zostanie przekazana na portal Siepomaga (przy okazji link odsyła do zakładki "klikaczy"- zachęcam Was do poświęcenia dziennie minuty i kliknięcia w podane strony). Żadna osoba zaangażowana w projekt nie pobiera wynagrodzenia, a akcja zbierania funduszy przeprowadzona jest TU
Proszę Was, jeśli sami nie możecie wesprzeć wydania tej książki, podajcie tę informację dalej- niech się niesie w świat! To naprawdę fajny projekt- nie tylko ujrzy światło dzienne piękna publikacja (utwory do niej wybrane przeszły przez trzy etapy selekcji) niosąca uśmiech dzieciom, ale także mamy szansę zasilić konto Fundacji Siepomaga, która uratowała już niejedno życie. Jestem dumna i bardzo szczęśliwa, że mogę brać w tym udział.
Spójrzcie tylko, jaka piękna ilustracja autorstwa Ewy Juskowiak będzie ozdabiała mój wiersz "Tacy sami".

Ja WSPIERAM TO! A Wy?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"