Cała Polska Czyta Dzieciom- wizyta w bibliotece

6 czerwca, zaproszona przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Dąbrowie Górniczej, gościłam w Filii nr 5 na spotkaniu z przedszkolakami w ramach akcji Cała Polska Czyta Dzieciom. Czytałam swoje wiersze i opowiadałam o pisaniu. Dzieciom bardzo podobały się zabawy słowami oraz chętnie opowiadały o zjawiskach przyrodniczych, które możemy zaobserwować na niebie, typu samolot czy balon ;) Choć spotkanie trwało niecałą godzinę, było bardzo wesoło i inspirująco. Dostałam od maluchów dyplom i różę oraz przepięknie wyrecytowane "DZIĘ-KU-JE-MY" ;) Sprzedało się też naprawdę wiele moich książek.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam być częścią ogólnopolskiej kampanii czytania i zaprezentować swoją twórczość maluchom.
Nie mogę się doczekać kolejnych spotkań!




Zdjęcia pobrałam ze strony Biblioteki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"