10 000 sprzedanych egzemplarzy- dziękuję!!!

Dzisiejsza wiadomość dała mi mnóstwo radości i energii. Gdyby rok temu ktoś mi powiedział, że ten dzień nastąpi, nie uwierzyłabym mu. Przecież wszyscy biją na alarm, że dzieci w Polsce nie czytają... ;)



Od jakiegoś czasu obserwowałam, że ta niepozorna książeczka utrzymuje się na listach bestsellerów na Arosie. Nie wiem, na jakiej zasadzie jest to obliczane, jakie ilości sprzedanych egzemplarzy wchodzą w grę, ale cieszyło mnie to niesamowicie, bo to znaczyło, że książka żyje, że jest czytana... Chwilę później przyszedł na to dowód.



31 stycznia, będąc w ósmym miesiącu ciąży, miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu autorskim organizowanym przez uczniów klasy drugiej Zespołu Szkół nr 5 w Sosnowcu. Dzieci przygotowały mi niespodziankę- przebrane w piękne stroje recytowały moje wiersze o pogodzie. Okazało się,  że od początku roku ich nauczycielki pracowały z nimi na mojej książce i wszyscy darzyli ją sympatią. Pewnie natłok wrażeń i emocji oraz ciążowe hormony spowodowały, że się rozpłakałam, i w takim stanie prowadziłam z dziećmi zajęcia oraz odpowiadałam na ich arcyciekawe pytania związane z moją pracą (m. in. ile mam lat ;) ). 


A dziś, właśnie przed momentem dowiedziałam się, że... po kilku dodrukach sprzedało się już ponad 10 000 egzemplarzy pozycji "Co warto wiedzieć o przyrodzie". Aż trudno mi w to uwierzyć!!! I nawet nie wiem, jak mam dziękować- pozostaje mi wiara, że książka umila Wam i maluchom wspólne zaczytane wieczory...

Jej rozszerzeniem jest "Skąd się wzięła ta pogoda? Czyli fascynująca przyroda"- zawiera ona wszystkie wierszyki z podstawowej wersji i została wzbogacona o ponad 20 nowych pojęć.

Jeszcze nie ochłonęłam =) W zakładce MOJA TWÓRCZOŚĆ opisałam wszystkie moje książki, znajdują się tam także linki do recenzji, gdyby ktoś był ciekawy. 

10 000 małych główek, którym czytane są moje wierszyki... Dla mnie to bardzo, bardzo wiele...
Pisanie dla dzieci jest zdecydowanie tym, co chcę robić w życiu.
Dzięki Wam mam taką możliwość. Dziękuję!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"