Wizyta w Polskim Radiu Dzieciom

Jak wielu z Was pewnie wie, 15 kwietnia o godzinie 10:00 gościłam w Polskim Radiu Dzieciom w audycji "Niebieska Szkatułka". Zjawiłam się tam oczywiście w towarzystwie moich chłopaków- męża i dwóch małych synków. Dla nas wszystkich była to bardzo fajna przygoda.
Mimo że do Warszawy mamy 3 godziny, z dziećmi wychodzi jakieś 5 ;) Kto jest rodzicem, ten zrozumie. Wyjechaliśmy zatem z domu o 5:00, co dla Krzysia i Wojtusia było małym szokiem. Pod budynek Polskiego Radia dotarliśmy o godzinie 9:00.
Na miejscu poznałam wreszcie osobiście księdza Andrzeja Mulkę, na którego zaproszenie zresztą odwiedziłam Warszawę, a także zespół "Promyczki" i laureatów konkursu recytatorskiego "O pierścień świętej Kingi", którzy także zjawili się, aby wciąż udział w audycji. W studio było więc całkiem tłoczno ;) I wesoło! Tyle dzieci! W dodatku moje własne także mogły siedzieć razem ze mną i spisały się na medal.
Do Polskiego Radia jechałam w zasadzie nie wiedząc, o czym będziemy rozmawiać. Okazało się, że w godzinnej audycji poruszony był między innymi temat książki o błogosławionej Karolinie Kózkównie, do której stworzyłam treść, a laureaci konkursu literackiego dzień wcześniej, na Katolickich Targach Książki, nagrywali ją w postaci audiobooka. Opowiadałam o tym, jak pisało mi się wiersz dla dzieci o tak trudnej i smutnej tematyce, jaką niewątpliwie było krótkie życie i śmierć bł. Karoliny. Mimo że była to moja czwarta wizyta w radiu, trochę się denerwowałam- ale tylko trochę ;) Pani prowadząca była cudowna i potrafiła stworzyć tak miłą atmosferę, że zarówno dzieci jak i dorośli czuli się wspaniale.
Książka niedługo ujrzy światło dzienne i na pewno będę Was o tym informować. Zapowiada się bardzo ładnie- mój wierszyk, śliczne ilustracje pani Jadwigi Żelazny oraz dołączona płyta z filmem i audiobookiem na pewno w przystępny sposób przedstawią dzieciom życie bł. Karoliny. Gorąco Wam ją polecam =)











 Dwa zdjęcia skopiowałam ze strony Polskiego Radia Dzieciom. 
Dziękuję wszystkim którzy słuchali audycji i trzymali kciuki =)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"