Spotkanie z Klubem Rodzica w Raciborzu

19 czerwca o godzinie 16 miałam przyjemność być gościem Klubu Rodzica i tym samym poprowadziłam spotkanie dotyczące zaszczepienia w dzieciach miłości do książek. Odwiedziłam zarówno raciborską Bibliotekę, jak również niesamowity budynek Stowarzyszenia Spektrum.
Chociaż tego typu wystąpienie było moim pierwszym, osoby obecne na spotkaniu przyjęły mnie z wyrozumiałością i zainteresowaniem. Po moim prawie godzinnym przemówieniu, na którym zaprezentowałam m. in. stworzone przeze mnie Zasady Wychowania Mola Książkowego wywiązała się niezwykle dla mnie ciekawa i cenna dyskusja która trwała kolejną godzinę.
Jestem wdzięczna wszystkim obecnym osobom- już na wstępie poinformowano mnie, że frekwencja może być słaba z racji rozgrywającego się o godzinie 17 meczu ;) Frekwencja może i była słaba, ale za to spotkanie niezwykle wartościowe i mobilizujące. Jeszcze raz bardzo dziękuję organizatorom za zaproszenie i rodzicom za przybycie. I liczę że do zobaczenia!












Zdjęcia pochodzą z portalu www.nowiny.pl oraz z własnego aparatu ;)
Przykładowe linki pod którymi można znaleźć krótką relację ze spotkania: TU i TU.
Moje dzieci oraz dzieci przybyłych do Stowarzyszenia Spektrum rodziców jak widać bawiły się świetnie ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"