Wierszyki logopedyczne- nieoczekiwana nowa publikacja

W 2016 roku Przedszkole Słoneczna Szóstka zorganizowało konkurs w którym wzięłam udział i dziś dowiedziałam się, że w jego wyniku powstała piękna publikacja z wierszykami logopedycznymi. Poważnie, dowiedziałam się o tym ponad dwa lata później ;) 


Książeczka została stworzona tylko na potrzeby przedszkola i nie jest dostępna w księgarniach. Zaglądając do jej środka (na razie tylko na zdjęciach) aż żałuję, że ilość egzemplarzy jest tak mocno ograniczona- bo prezentuje się cudownie! 
Zresztą zobaczcie sami (zdjęcia zamieszczam dzięki uprzejmości ilustratorki Anny Wojtas):






To kolejna książeczka z tekstem mojego autorstwa którą z dumą postawię na swojej specjalnej półce ;) A już 30 listopada będzie miała premierę książka pokonkursowa "Straszki śląskie" w której także będzie można znaleźć mój ślad- opowiadanie "Warto pomagać", nagrodzone na początku roku I miejscem. Jestem bardzo ciekawa jak książka prezentuje się w środku i nie mogę się doczekać aż do niej zajrzę ;) Trzymajcie kciuki!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"