Wizyta w krakowskim żłobku Dobry Start

15 grudnia miałam przyjemność podzielić się swoją wiedzą i pomysłami jak wychować mola książkowego z osobami które przybyły na spotkanie do krakowskiego żłobka Dobry Start.

Oczywiście ja zwykle przyjechaliśmy tam gromadnie całą rodziną a moi chłopcy mieli możliwość przetestowania zabawek i basenu z kulkami w nowo otwartej placówce dla najmłodszych. Wszyscy byliśmy zachwyceni tym miejscem oraz niezwykłą pasją pani Magdy która ten żłobek stworzyła i na której zaproszenie tam przybyliśmy.
Mam nadzieję, że dla zebranych to spotkanie okazało się interesujące i przydatne- ja na pewno zapamiętam je na długo!

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć. Spójrzcie jaką piękną biblioteczkę zorganizowała maluchom pani Magda- a to dopiero dwa tygodnie od otwarcia żłobka! Znajduje się ona w holu na wprost drzwi i można powiedzieć, że wita i żegna dzieci. Życzę sobie, żeby w każdej placówce czekała na dzieci podobna biblioteczka i jestem zaszczycona, że znalazły się w niej również książki mojego autorstwa =)







A jak wyglądają biblioteczki w żłobkach/ przedszkolach/pokojach Waszych dzieci? Jestem bardzo ciekawa! =)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"