Spotkanie promujące czytanie w Katowickim Centrum Onkologii

28 stycznia w poniedziałek, dzięki uprzejmości pani Wioletty Przenniak-Cołty, miałam przyjemność spotkać się z młodymi oraz przyszłymi rodzicami w Katowickim Centrum Onkologii i porozmawiać o tym, dlaczego warto czytać dzieciom od narodzin, jakie korzyści dla rodziców i ich maluchów z tego płyną, a także podzielić się wskazówkami co i jak czytać, żeby dzieci to pokochały. Spotkanie było krótkie ale niezwykle miłe i budujące- moje książki spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem, a misja promowania czytelnictwa, z którą przybyłam- doceniona nie tylko przez panią Wiolettę, ale również innych innych uczestników. Mam nadzieję że to nie była moja ostatnia wizyta w tym miejscu i że jeszcze wiele razy będę miała okazję opowiadać rodzicom i opiekunom maluchów o książkach i czytaniu.
Kto jeszcze jest chętny? =)

A już jutro podzielę się z Wami informacją, dokąd wybieram się na początku kwietnia.
Już teraz na samą myśl o tym ściska mnie w żołądku ;)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"