"Karolinka"- książka dla dzieci o błogosławionej Karolinie

Nareszcie się doczekałam! Książeczka o błogosławionej Karolinie ujrzała światło dzienne! 

Miałam przyjemność do pięknych ilustracji pani Jadwigi Żelazny stworzyć wierszowaną treść- bardzo się starałam, żeby życie Karoliny, choć krótkie i tragiczne, opisać w sposób lekki i przystępny dla maluchów. I wydaje mi się, że mi się to udało!

Do książeczki dołączonych jest płyta DVD z mnóstwem dodatków:
  • Filmem "Bł. Karolina Kózkówna" z serii AUREOLA – od Stanisława do Karola
  • Felietonem Sanktuarium bł. Karoliny w Zabawie
  • Videobookiem – zaanimowane sceny z książeczki wzbogacone zostały wierszami recytowanymi przez dzieci, uczestników XXI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Polskiej Poezji Religijnej „Pierścień św. Kingi”.
  • Teledyskiem do piosenki "Zwykła dziewczynka" z udziałem zespołu PROMYCZKI DOBRA.


Jestem bardzo podekscytowana i ciekawa jak to wszystko wyszło. Dzieci, które recytowały mój wiersz o Karolinie, poznałam podczas kwietniowej wizyty w Polskim Radiu Dzieciom. Spójrzcie także na trailer animacji do książki- wygląda super!
Nie mogę się doczekać aż pozycję tę pokażę moim chłopcom. 
Książeczka nie jest droga i można ją nabyć na przykład TU.




Polecam bardzo, bardzo mocno!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"