Książka charytatywna Dzieci Dzieciom

Pamiętacie projekt Książki Charytatywnej "Gwiezdne marzenia" w którym miałam przyjemność brać udział w zeszłym roku? Na portalu Wspieram.to zbieraliśmy środki na wydanie książki, która miałaby moc podarowania uśmiechu dzieciom przebywającym w szpitalach i hospicjach. Wszystko się udało i wiele, naprawdę wiele książek zostało przekazanych w ręce maluchów.
W tym roku Monika Jędrzejewska-Wiergiles postanowiła spróbować powtórzyć ten sukces. Tym razem jednak zaprosiła do współpracy dzieci- zarówno do pisania bajek jak i ilustrowania. I wierzcie mi na słowo, mali pisarze dali z siebie wszystko.
Miałam przyjemność dodania swoich trzech groszy do tej pięknej inicjatywy poprzez przeczytanie i ocenienie nadesłanych bajek. Przeczytałam ich sześćdziesiąt- i w większości były to naprawdę wartościowe i zgrabnie napisane teksty. Dzieci poradziły sobie świetnie- nie tylko stworzyły interesujące światy i bohaterów, ale jeszcze opisały to wszystko tak, że niejednokrotnie miałam w oczach łzy wzruszenia. Pamiętam samą siebie jako dziecko i czuję, że bylibyśmy świetnymi kumplami z autorami tych wszystkich bajek. Dzięki za wszystko, dzieciaki!
Zachęcam Was serdecznie do wsparcia projektu. Monika chciałaby wydać dwie książki- jedną w tym a drugą w przyszłym roku z uwagi na dużą ilość dobrych bajek. Pomóżcie jej spełnić to marzenie! =)

Zbiórka tak jak poprzednio odbywa się na portalu Wspieram.to.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie lubię Kici Koci?

Krecik pokazuje skąd się biorą dzieci

Nareszcie są! Moje książeczki =) Seria Do Uszka Maluszka

Ważna życiowa lekcja- "Nie pójdę z nieznajomym"